Saturday, March 20, 2010

Untuk yang kempunan

Entry ni khas untuk member2 & adik aku yang kempunan nak tengok gambar rumah Cik Besah.. Dah bertahun  berjanji nak tepek gambo rumah MIL aku tuh.
Betui tak kak Juwit?? Betul tak cik kepon???Untuk entry ni  aku tepek gambo umah Cik Besah dulu ye.
-buh gambo anak dara ni dulu [baru lepas balik klinik gigi, nak menggedik.. mentang2 gigi dah kurang sakit]
gambar2 seterusnya bakal ade gambo minah ni.. so abaikan je la yek...
-ni kat porch... nampak tak pokok duit2 tu?? Ade 3 pokok tapi satu pun tak nak kat kitaorang.. kedekut tul!!!-

another view of the porch...

nampak tak tiles kat belakang Yaya tu??? Baru pasang 2 minggu lepas..

-ni ruang tamu CikBesah... Dinding tu pun baru cat kaler kuning ni 2 minggu lepas-

- view dari dining hall .. rumah surirumah sure la ade kain berlonggok kan???

satu2nya gambo pintu belakang umah biras aku... Gambo interiornya nanti aku try snap.. La ni dia tengah rearrange susunan perabot umah dia...

4 comments:

zeqzeq said...

as-salam macam kenal jerr..hheee

AISYAH HANI said...

YE KE???

YanaNuar said...

Amboi comeynya umah cik cah....ni umah sebijik ke umah teres?besar ek ruang tamu...teringin gak nak bercolor2 dlm umah tapi masih lagi tak tertunai huhuhu...

AISYAH HANI said...

Yana,
Ni rumah teres low cost jer... Ruang tamu tu jadi luas sebab dah extend 10 kaki kat depan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...