Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, March 7, 2010

Dulu Girdle, Sekarang Korset la pulak!!

Entry lepas2 dah citer keterujaan aku memakai girdle, kali ni nak citer pasal korset lak. Hari tu masa singgah Guardian aku singgah la kat Avon sekali. Sebelum2 ni memang le teringin nak pakai korset slimming  tu tapi ape ke daya.. satu set pun dah mahal... tak cukup pitih le teman.

Hari tu tengok katalog Avon ade la korset ni. Aura Shape Vest Corset ni tengah offer la ni.. Harga asal pun dah agak mahal dah tapi dah sekarang tengah offer aku pun beli la. Ekceli dia ade sepasang dengan girdle tapi aku pikir girdle dah ade so aku try korset dulu la..Kalau beli dengan girdle kang tak merasa lak nak buat detox..ekekeke. So simpan duit beli girdle tu gaji akan datang la..



Memula try aku ambik saiz M [sekali lagi perasan body slim...muntah!!!!]. Bila pakai mak ai..sempit gile.. Maunya tertetas benang tu dibuatnya. Itu pun dah cangkuk paling luar aku pakai. Boleh sesak nafas dibuatnya. Pastu try saiz L..baru la ok.. Next week boleh la try... Harapnya pinggang aku makin ramping & sparetyre tu makin mengecil.. 

Ni close up sikit



Punya la sakan aktiviti diet aku ni telah menyebabkan encik suami suspicious.. Adoi.. dia ingat aku ade secret agenda ke apa.. Takde la abang oi.. i am not like that ha....Aku buat semua ni sebab nak jaga kesihatan diri sendiri & juga menjaga pandangan matamu itu.. Kang body aku jadi cam si Ana Nasi Lemak abang jugak yang komplen. However thank you for being so supportive & caring towards my intention.. I lebiu dear!!!

4 comments:

sWeEtDaRLinG said...

tgh bercadang gak ni nak beli bulan ni yang avon tuu... korset je laa, tak suka pakai girdle, susah nak masuk toilet... hehehehe
sweetdarling79.com

SYANI said...

kalau ikutkan memang le girdle tu menyusahkan tapi at least ia membantu membantutkan selera makan sebab perut tu dah penyek..

Nabil said...

saya adda beberapa set yg blm guna lagi.saiz S-XL..jika nak,hubungi saya sebelum nk refund kt kilang cosway..da stop,nk jual saham pulak lepas ni :) > Nabil

(nbl.live2@gmil.com)

Unknown said...

Ada lg ke korset cosway tu