Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, March 18, 2010

Surat Hadiah Lagi!!!

Mata oh mata kenapa ko tak mengantuk??? Lepas tengok "Remember The Titans" [betui ke tajuknya??] kat TV2 tadi terus hilang rasa mengantuk. Last2 bukak laptop buat entry blog ni...

Petang tadi balik dari opis, cek peti surat dulu sebelum masuk rumah. [Ekceli aku ternanti2kan bil letrik rumah aku semenjak bersenang lenang dengan 2 bijik ekon yang mahal tu.] Tengok2 ade sepucuk surat dari AVON... [Macam biasa ke lihat surat itu ]...Oh..oh.. surat suruh collect hadiah!!! Wah2 aku dapat hadiah lagi.... Kali ni dapat satu set perfume... [Sib baik la aku belum ade koleksi ni lagi....]. Dah namanya hantu perfume tentulah best kalau dapat free... Best..best.. i like!!!!!!!!!!!!!!

Ni la set perfume yang bakal aku collect sehari 2 lagi.. Yabedabedu!!!!!
[Makin sesak la meja solek aku dengan botol2 minyak wangi...]


3 comments:

♥nrina♥ said...

wah..brg free..ape je yg free mmg happy kan hehe..

citer pasal bil letrik..kat rumah ni dah RM150..ekon 2 biji dlm 2 bilik..biasa RM80 je..nangeslah abg zol aku tu hehe..

matahati-aishahazhar said...

wah.. bestyer selalu dapat hadiah.. bagi sebarang dua boleh.. hehehe

SYANI said...

Meh beli barang Avon ngan aku, aku kasi free gift.. HEHEHE.. T&C apply.. [sempat promot tuh!!!]