Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 16, 2010

Cave Of The Golden Rose

Sape ingat citer ni??? Tipu la kalau korang tak ingat. Citer ni tayang kat TV masa aku sekolah menengah dulu. Budak hostel la katakan... asal balik dari cuti sekolah je mula le bukak topik cerita TV. Termasuk la cerita Fantaghiro ni... Betui tak Rehan??? [Ko kan sekutu aku dulu..]

Pagi tadi bukak fesbuk ade la orang suggest kat aku jadi fan COGR ni. Wallawey, aku ingat aku je fanatik citer tv muda2 dulu [dah tua2 ni dah kureng la sikit]. Fan COGR ni dah lebih 20 ribu orang weh... dahsyat tulll.. Ni aku tepek  beberapa gambo buat refresh memory korang kat citer ni..

-citer ni ada 5 siri... semua siri aku tengok.. sapa yang ter"miss" satu siri rugi besar lor...-

Heroin citer ni: FANTAGHIRO  [nama sebenarnya: Alessandra Martines]... Tapi korang perasan tak kalau dalam tv tu nama dia dieja PHANTAGAROW... tak caya cuba korang Google-

Queen Fantaghiro & King Romualdo... [Hensem giler mamat ni].. 
La ni sure King & Queen ni dah tua kan???

-Wizard yang jahat tapi hensem "TARABAS"...-

Ni je gambo yang aku 'curik' dari fesbuk. Kalau korang nak tengok gambo lain gi la join fan COGR.

Bila la RTM nak tayang lagi citer ni??? Ade sesape ade CD citer ni tak?? Kat mana korang beli??? Roger2 aku yek!

2 comments:

MAKCIK REHAN said...

Tarabas tu giler merembes!

♥nrina♥ said...

ingat..ingat..
masa tu sanggup lari tolong mak niaga semata2 tengok citer ni kat hostel bebudak kolej tu muahahaha...