Friday, March 12, 2010

Keganasan Rumah Tangga

Semalam masa nak mandi & masa nak tutup pintu baru la perasan pintu bilik air aku ni dah jahanam. Pintu bilik air aku ni jenis yang berlipat2 tu.. (Konon nak jimat ruang).  Masa nak tarik pintu tu punya la jenuh sebab daun pintu tu tu semua dah terlekat kat lantai. Maknanya masa nak tutup pintu tu kena seret la pintu tu (abis rosak mozek akuh!)

 - ni asal pintu bilik air tu-


- now pintu lipat dah boleh jadi pintu biasa lor...-

Tengok2 kat atas rupanya semua skru2 tu dah tercabut dari landasan. Siap ade yang pecah lagi... Awat la jadi lagu tu??? 


Ni gara2 vandalisme yang dilakukan oleh anak2 aku la. Mana idaknya kalau mama atau abah mandi depa sibuk nak tengok. Kalau pintu tu berkunci, siap tolak2 pintu tu. Mana la tahan pintu yang macam tu. Nampak gayanya kena pakai pintu biasa je la...

-Nampaknya kena la pendam dulu cita2 nak pakai pintu macam ni..-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...