Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, March 2, 2010

Never Loved You Anyway

Wah.. bertajuk omputih lak aku pepagi buta ni.. cewah! 
Pepagi buta dah sampai opis, mata mengantuk, radio rosak so apa lagi nak buat??? Aku bukak la youtube. Cari la lagu2 yang best buat halwa telinga aku.

Tetiba aku terjumpa lagi ni. Wei... aku dulu minat giler dengan The Corrs ni. Setiap album dia aku beli [sekarang aku dah tak tahu mana dah tape2 tu semua]. Ade yang dah rosak, ade yang dah buang, ade yang kena curi.. Yang tinggal kat rumah aku pun VCD video clip je. Itu pun jarang nak pasang sebab anak aku asyik nak pasang hindustan jer... Lagu omputih ni dia tak minat sangat [except for Britney Spears].

Ni la video clip lagu mula2 aku dengar dari The Corrs yang menyebabkan aku jatuh chenta dengan group ni dulu. Layan je lah.............. Sape lagi ade minat The Corrs??? Angkat tangan tinggi2 cikgu nak kira berapa orang...Hehehe.

1 comment:

kakngah said...

alamak! hampir terupa kt group ni..
mmg dulu2 femes..