Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 17, 2010

Internet Bengong

Tak pasal2 disebabkan kebengongan internet a.k.a STREAMYX yang melanda opis aku, komputer lak asyik hang je kat mozilla, i.e, dan yang sewaktu dengannya, dengan segala dukacitanya aku terpaksa tukar password google account aku.


Pepagi buta masuk opis [biasa la masuk awal sebab nak buat projek blogwalking @ apa saje yang berkaitan dengan blog ni] tetiba je error. 
Pastu tetiba je keluar page mintak aku tukar password. Dengan tak relanya terpaksa la aku tukarkan jugak password aku. [Dah tak pasal2 aku nak kena ingat password baru]... Hampeh tu!!!! $%^&&*%^!!!!!!

4 comments:

Queen said...

betulltak suka ingat password..selalu lupa password internet banking..lagila susahnya..sob..sob

myQza said...

apakan daya..

♥nrina♥ said...

sejak dah beranak 3 ni..makin pelupa dibuatnye...
mmg tension nak kene tukar sbb dah biasa pakai paswod tu kan..

SYANI said...

tu la pasal... bab ingat mengingat ni payah sikit sejak dah tua bangka nih!