Friday, March 12, 2010

Hasil Pembajaan

Aku pernah citer pasal aku beli baja air kat entry lepas kan?? Kalau yang tak tau boleh gi jengok kat previous entry aku. Hari ni aku nak tunjuk la hasil pembajaan  tanaman2 aku. Korang sure nak tahu hasilnya ye dak???
Ni aku tunjuk sebahagian je le dulu sebab masa aku nak tangkap gambo ni bateri tepon pun padam.. Ni je yang sempat aku tangkap..

-pokok mangga ni makin menjadi2 daunnya. Dulu nak nampak daun baru pun payah-

-bunga kertas yang makin berbunga. Dulu takde bunga pun.. ade batang & daun yang jarang je-


[ini adalah hasil setelah 2 kali pembajaan ye..]

- oh ini gardener suamiku yang rajin menyiram pokok bunga... balik keje terus siram pokok.. tengok tang anak panah tu, dulu pokok bunga raya ni kontot je. La ni dah naik meninggi.. baru berbunga sekali je pokok tu-


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...