Thursday, February 11, 2010

Yaya ada Mama pun nak jugak!!!

Ingatkan duk umah (MC & EL) 2 hari ni dapat le jimat duit belanja. Rupanya makin parah!!!!

Semalam Yaya nak buku Barbie (buku kaler2) & buku citer hantu (macam la reti baca). Dah belikan total habis RM14. (Ye la kan, kalau beli kat Yaya, Adib pun nak jugak tapi tak beli la buku Barbie. Kang dia "auw" kang aku gak yang susah. Belikan buku atomen [ultraman] je)

Hari ni balik sekolah Yaya nak beli selipar. Memula tu pujuk la tunggu balik Ipoh (nak beli kat Billion je), tapi dia nak time tu jugak. Last2 beli la kat kedai Ah So Raget. Bila Yaya beli selipar mama pun terjebak sama sebabnya selipar mama memang dah hazab ya amat. Total habis RM19.

ni la selipar ibu & anak...(Yaya tentulah kaler pink)

2 hari je dah dah habis RM33. Cemana ni??? Baru nak jimat terus rugi... Kalau mama cuti lagi sehari alamat habis la gaji mama bulan lepas. (Ni pun ade hutang bank tak bayo lagi nak oiiiii... Uwaaaaaaaaaa)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...