Tuesday, February 16, 2010

Cicak Cicak On The Wall

Adoi tensen tul aku dengan kaum2 cicak kat rumah aku ni. Pantang malam je, mula la menjelajah satu dapur aku. Bengang tul. Ni kan ke balik kampung 3 hari takde kat rumah. Masuk je kat dapur penuh dinding dengan koleksi tahi cicak. 

Tengok la ni.. berderet atas border kat dapur...[aku tunjuk sebahagian je sebab nanti kome tak lalu lak nak tengok]
 

 


Kat luar ade taik kucing dalam lak ade taik cicak. [Minat tul binatang berak kat rumah aku]. Apa punya nasib daaaaaa.
Tolong!!!!Tolong!!! Help!!! 
Cemana aku nak pupuskan kaum cicak kat rumah aku ni???? Any idea?? 
Takkan nak lastik kot sebab kami laki bini penggeli cicak & tak pandai lastik.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...