Thursday, February 11, 2010

Sape la punya bau semerbak ni????

Dari pagi sampai ke petang satu rumah aku berbau semacam jer... Aku rasa macam familiar je bau tu sebab selalu sangat bau tu 'terbang' kat rumah aku. Bau apa la yang semerbak sangat ni?? 

Hantukah????   Pontianakkah???   Buniankah???   Setankah???  Sampah rumah orang belakangkah???

Jenuh mencari punca bau tu rupa-rupanya ada kat belakang dapur aku... Durjana punya kucing!!!!

-view from my kitchen window. Tu dia....-

Nampak tak??? Kalau tak nampak ni aku kasi zoom sikit lagi.
now ada nampak???? Kucing mana la punya  kerja ni.... tinggal taik merata2...


Punya kuat pekong baunya sampaikan aku yang hidung tersumbat ni pun boleh bau... Ni kucing tak educated la ni. Len kali berak la dalam longkang tu senang la orang nak jirus!!!!!

1 comment:

eynda said...

Bikin suspen jek hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...