Thursday, February 18, 2010

Hati Gumbira La La La

Akhirnya kini aku gumbira..lega..& segala yang sewaktu dengannya. 


Segalanya sudah terjawab... kerut2 kat muka dah hilang [tinggal kedut2 je..hahahah]. SUdah boleh ketawa macam setan ..Muahahahaha

Bila mama senyum, abah pun senyum.... [senyum je le bang yek walaupun kena bersabor buat beberapa hari...hehehehe]


Kenapa????

Kini aku dah kibarkan bendera Japang!!! Nippon tabik..Haid Hait!!!!

3 comments:

QueenJah said...

Salam Aishah hani,

Arhahahaa....lawak jugak awak nih? naper suka sgt? takut ada bun dalam oven heh? arhahaha... - luv QJ.

AISYAH HANI said...

Salam QJ
Lawak ke saya?? Kalau jumpa saya in person lagi la lawak.. Heheheh... Bukan ape la QJ sebab suka tu. Sebabnya saya tak yah buat plan B buat masa sekarang..

kakyong said...

LOL.. letih jer bersusah hati ari tu... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...