Saturday, February 6, 2010

Spageti Lagi

Minggu ni takde plan nak masak apa. Tengok dalam stor almari makanan aku ade sos spageti yang aku beli bulan lepas. Pasta pun ade lagi so aku masak bolognese lagi la jawabnya. Bila aku cakap dengan Yaya nak masak spagetti dia cakap nak spagetti tomato, tak nak spageti putih (carbonara la tu..). 

Ok sekarang barang2 dah ade so apa lagi... kita kasi jerang, masak, siap, makan da....

kali ni aku guna spiral lak. Last time dah guna spagetti, angel hair, macaroni & fettucine

spiralku dalam rebusan...

spiral sudah di tos (sekali pandang cam megi kan???)

-kuahnya pulak... again guna cap Kimball je...

tada!!!!! siap untuk dimentekedarah...Yum!!Yum!! [Jemput makan ye....]

2 comments:

shirigami86 said...

nak mintak resepi buat kuah tu boleh??

shirigami86 said...

nak mintak resepi buat kuah tu boleh??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...