Friday, February 12, 2010

Perbuatan Keji Yang Menimbulkan Amarah

Hanginnya aku dengan kucing2 kat rumah aku ni. Walaupun aku tak bela kucing tapi kucing2 tu suka benar masuk kat laman rumah aku. Tau la rumah aku ni lapang & penuh dengan rumput untuk korang berak.

Petang semalam elok je sampai kat pintu, aku dah tercium bau yang kurang menyenangkan. Aku ingatkan bau taik kucing yang aku citer entry lepas tu  tak hilang lagi. So aku diam je le tapi hanya ade satu bahagian je yang baunya kuat. Memula ingatkan pembawakan angin.

Lepas tu encik somi rajin lak nak menyiram tumbuh-tumbuhan kat luar tu. Pastu dia cakap ade kucing berak dalam pasu. Aku tanya pasu yang mana??  Katanya dalam pasu pokok keladi tu... [Pasu tu memang aku letak sebelah pintu]. Aku pegi jenguk dan... ini la dia...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

nampak tak??? 2 longgok pulak tu.. tak tahu la kerje satu kucing ke 2 kucing... dah habis ke tanah lapang rumah aku ni sampaikan nak berak dalam pasu aku lak??? Bengang tul!!!!

Pasni tak tahu la pokok keladi aku tu boleh hidup ke tak??? Hampeh punya kucing!

2 comments:

izzah said...

salam...
mesti semakin subur kak..
sebab bagi baja free..
hehhee..
jangan marah kak..
senyum sket..
:)

sI tEDI said...

he he he he..a duhai! kucing tak makan saman tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...