Tuesday, February 16, 2010

Takde Kolam Baldi Pun Jadi

Memandangkan kolam pelesit pelestik si Adib & Yaya dah bocor dicakar dek kucing, so kolam tu aku dah humban masuk stor. Tapi si Adib ni kemaruk jugak nak mandi kolam so aku suh je dia berendam dalam baldi. Ingatkan dia tak nak rupanya makin ligat dia main air. Tengok ni...

 

 
tengok tu muat pulak dia duduk dalam baldi tu...

 mentang2 dah pandai buat PEACE.. Bila tangkap gambar asyik nak buat PEACE je..

1 comment:

IxoR@ said...

dulu....masa cik pora kecik-kecik...suka juga buat mcm tu... ala-ala mandi dlm swimming pool rasanya...

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...