Wednesday, February 24, 2010

Entry Boring Tahap Gaban

Hai Uols...

Hari ni aku dah termasuk dalam kategori blog yang aku tak suka. Sebabnya??? Salah satu sebabnya ialah aku takde motif, pehtu takde gambo nak letak..Jangan marah ha!!!!

Al-kisahnya cenggini, henpon aku telah dijahanamkan rosak. LCDnya dah tak mampu nak berfungsi dengan baik. Jadinya takde la rakaman2 gambo yang boleh buat modal aku berblog. Hasben aku lak siap perli lagi...
"Takkan le sebab nak jadi blogger tegar sampai jahanam telepon???"
[perli aku le tuh..kureng asam tul!!]

Aku jawab.. sebenarnya tu alasan nak beli tepon baru.. (macam le kayo benar!)
Kesudahannya hari ni terpaksa la aku pakai iPhone cap ayam setelah henpon NOKIA aku masuk workshop!

RENGSENYE!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...