Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, February 9, 2010

Tarzan Betina Tarzan Jantan

Yaya ni kalau pepetang mula la tunjuk skil gimnastik dia. Tapi tempat praktis dia takde tempat lain.... kat ampai kain aku jugak. Sampai melendut palang ampai kain aku dibuatnya...

Lompat sana, gayut sini dah macam tarzan lak aku tengok. Cuba korang tengok ni... pastu lu pikir la sendiri!!!


Cara2 nak buat gimnastik ni..

Memula... standy...

Pastu gayut palang paling tinggi pastu turun ke palang yang terendah



Pastu landing dengan senyuman...
[yang mamat baju hitam tu pun terbongkok2 la nak buat stunt gak]

Pandangan depan ye puan2:

Pandangan belakang pulak

Mamat enteprem plak:

Bila dua2 tarzan start tunjuk skil, endingnya jadi cenggini la..
-pandangan sisi-

-pandangan depan-

Mak ai.. habis ranap ampai kain aku!!!!!.. Siap terkangkang kobak lagi semua palang2 yang ada...

Bila mama naik hangin, budak2 pun dapat hadiah (kenan babab la apa lagi), mama pun dapat hadiah jugak gara2 nak betuikan ampai kain tu...

jari-jariku terkepit kat palang ampai kain.. sakit giler sampai ke kepala... [dah le aku demam hari ni.. makin bertambah demam aku la nampak gayanya]

2 comments:

MAKCIK REHAN said...

wakakakkakaka.. aku pali kelako tengok aksi si adib. tertonggeng-tomnggeng nk cuba buat stunt. kekekekek

AISYAH HANI said...

tu la pasal mamat tu. Kalau kakak buat dia pun nak buat... Jenuh nak kontrol!