Thursday, February 11, 2010

Kemalangan Ngeri Di Jalan Meranti

Tak pernah2 ade eksiden kat Jalan Meranti ni (umah aku le tu), tetiba terjadi satu eksiden ngeri  hari ni.
Bak ekspress (ke bas kilang ye sebab kaler biru) terbahagi di tengah, semua seat tercabut ke luar.. Dahsyat giler.....

Sape yang mengandung atau sakit jantung tak digalakkan untuk melihat...







Dahsyat tak?? Siap boleh tercabut tempat duduk ke bawah bas....


Alhamdulillah tiada kemalangan jiwa berlaku.

Hehehe...sekian entry merapu untuk tengah malam ini...

Berita terkini!!! Bas tersebut telah selamat dihumban ke dalam tong sampah gara2 keganasan rejim makudib yang makin berleluasa & sebagai langkah2 keselamatan sejagat... Harap maklum!

1 comment:

eynda said...

Tengok tajuk tu tak berani nak scroll down...rupa-rupanyer....hahaha...suspen jugak :-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...