Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tuesday, November 20, 2012

BERSANDING & BERSANTAP

Sambungan entry perkahwinan adik aku di Klang
Lepas pasukan kompang sampai, pengantin & rombongan pun berarak masuk ke perkarangan dewan
Tetamu masa tu idak le ramai sangat pun 
[khemah untuk tetamu ada diluar]
Pelamin dah meja yang reserve untuk kami semua ada dalam dewan
Sekali dewan lengang la wei....

Meja kerusi memang banyak tapi orang takde
Agaknya deme ingat rombongan kami ni ramai sampai satu dewan kot
Walhal ada la tak sampai pun 30 orang kalau tak silap
Dah le takde organiser dalam dewan tu.. masing2 pun tercangak bangak
Nak duduk kat mana? Ade ke tepung tawar bagai??
Kesudahannya... kami buat cam kenduri sendiri je la...
Bagus juga dalam dewan tu hanya ada family kami je..hehehe 
Boleh buat sesuka hati tanpa segan silu..hehehe
 Tema di belah lelaki adalah biru...
Pelamin adalah cantik tapi tang tiang tu cam mencacatkan pulak
Sebabnya tak boleh nak dapat tangkap gambar full sebab dihalang dengan tiang tu

Lepas ni ada la acara menepung tawar... 
Kalau takde cam sian lak kat pengantin kan
Cam sanding syok2 sendiri lak..


 Dimulakan la dengan mak pengantin lelaki.. 

Pastu bapak pengantin lelaki
[pastu ada la 2-3 orang sedara mara sebelah lelaki]


Next..........
Abah aku @ bapak pengantin pompuan
[gambar goyang pun jadi le...]


Ni pak mentua aku....


Ni pulak mak aku [yg tudung hijo tu]
Tudung hitam tu Cik Besah... giliran dia pasni tapi tetiba dia entefrem dalam gambar aku ni


Cik Besah le.... my only mother in law..


Ni pulak Maksu aku...


Bab tepung tawar ni sorry la sangat sebab asyik tangkap gambar bontot je
Dah itu je ruang kosong yang aku boleh selit
Yang ruang lain ramai dah kerumun nak ambik gambar...

Selepas sanding makan beradab la pulak
Suka la tu laki aku dapat duduk meja utama
[Senyum lebo nampaknya bang!!!]


Mak abah aku pun kena la join kan.. baru la adil...hehehe


Lauk ok la... so-so je...
Tapi paling best sebab dapat makan udang cucuk tu..hahahaha
[Masa kat belah Ipoh hari tu, tak dan nak bedal sebab pihak laki dah konker]

Ok la.. sebelum bertolak pulang, tangkap gambar ramai2 dulu
Ni semua sedara mara sebalah pengantin pompuan
Usah di tanya di mana gambar aku SEBAB.... aku adalah mamarazzi
Takde aku, sapa nak tangkap gambar kan

Maybe gambar aku ada kat dalam gambar photographer lain

** Ni semua gambar yang dalam koleksi henfon aku.. Ateh, sila cepat2 upload gambar yang lain2 yer...

3 comments:

Qhaifa Nur said...

slmt pengantin baru...
thn depan timang baby pula...
tahniah.....

SYANI said...

Itu la... boleh la join the club dengan akak dia ni..hehehe

ibuintan said...

tahniah dapat adik ipar.. sama cantik sama padan


memang la tiang pelamin tu menyorokkan pengapitnya