Thursday, November 1, 2012

COUNTING DAYS.... 9 HARI LAGI

Ini bukan pasal birthday aku tau [tetiba laks]
Birthday aku lagi 17 hari der... [en suami sila ambil perhatian ek...]
Tapi ni pasal adik aku
Bukan adik aku yang bongsu yang sama birthday bulan ni
Tapi adik aku yang 2nd last tu

Apa yang ditunggu lagi 9 hari tu yer..
Lagi 9 hari tu dia akan bergelar isteri orang
Ha..ha..ha... tengah berdebar2 menghitung hari le tu
Dah sediakah kamu wahai Ateh [panggilan dia di rumah]???

Ini le rope bakal pengantin minggu depan





11 comments:

Kesuma Angsana said...

moga dipermudahkan semuanyer ye ! & tahniah buat adik tu

Lynn Hamzah said...

mesti dia tgh berdebar-debar tu...tahniah...

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

selamat melangkah ke alam perkahwian buat adik mu.hehe =)

aini shahroni said...

blogwalking here..
congrats to your sista..
selamt menuju ke alam yang baru..

http://nurainishahroni.blogspot.com/

Izzah said...

santek bakal perantin...
barakallah..semoga kekal bahagia sampai syurga yer ateh :)

yana halim said...

semoga semuanya dipermudahkan. maklumlah, nak buat kenduri ni mcm2 hal yg berlaku. Lawa Ateh ni. mcm muka syani jugak. :)

SYANI said...

KA,
Insya-allah dipermudahkan & terima kasih.

SYANI said...

Lynn, Khumaera & Aini,
Thanks.

SYANI said...

Kak Cho,
Dah nama adik beradik, harus la ada sikit2 sama rupe tu..hehehe

SYANI said...

Izzah,
Terima kasih atas doa itu.

♥nrina♥ said...

cantiknye dia..seri pengantin sudah mari hehe... tahniah ye..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...