Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, November 16, 2012

WEDDING ATEH (PART 3)

Final part la ni... tak larat nak karang panjang2 dah
[kononnya..... tengok jap lagi berapa perenggan aku tulis]
Kali ni seperti yang dijanjikan, aku letak la gambar pengantinnya
Asyik2 tengok gambar pelamin boring la kan..

Rombongan pengantin lelaki sampai dalam kul 12.30tgh
Sedang elok la kan time orang dok ramai2 makan
Takde la nak kena tunggu lama2 tengok pengantin
Jeng..jeng..jeng...
Ini le rupa raja sehari..




Rombongan pengantin lelaki baru sampai...

Sebab panas, malas aku nak pi terjah tangkap gambar pengantin lelaki

So aku tunggu bawah khemah tu je la


Now bersanding time..
Siap bertepung tawar bagai la kan
Tapi aku tak tepung tawar pun sebab aku jadi tukang bagi bunga telur kat tepi pelamin je.


Semua gambar ni ihsan dari blog adik aku --> E-CHAM PRUDENTIAL
[mintak halal la ye.. siap taruk watermark sendiri lak tu.hehehehe]
Ini pun anak dia yang snap gambar sebab anak dia pun nak jadi photographer tak rasmi
Dia dulu duduk depan dari para photographer tu..

Lepas acara sanding2 baru la pengantin pi makan
Lepas tu cam biasa la kan, kena la layan tetamu yang datang 
Sempat lagi bagi PEACE tu
Pakcik kat belakang yang tengah pegang bahu tu la FIL adik aku a.k.a besan parents aku la


Lepas je makan2, pengantin masuk balik untuk acara tangkap gambar
Posing2 la kekdahnya...
Tapi yang tak bestnya, gambar kami adik beradik sempat dapat 2-3 keping je
Takde pulak dalam henfon sebab semua ditangkap oleh photographer
Gambar mak abah aku sanding sekali pun ada..hehehehe

Tak lama pastu hujan pun turun dengan selebat2nya
Hujan rahmat seusai kenduri
Tinggal nak bungkus2 lauk pauk yang masih berbaki lagi
Memang banyak yang lebih pun maybe sebab ramai yang datang tu dah attend kenduri lain
So makan tak banyak la kot.. ntah le..

Yang pengantin pulak keluar lepas photoshoot dalam rumah
Nak pi photoshoot outdoor pulak
Tah kat mana pun tak tau le.. dah le hujan2

Ok.. tu je la gambar2 sekitar majlis perkahwinan adik aku minggu lepas
Hujung minggu ni kami bakal mengantar mempelai pula ke Klang
Kalau ada gambar, nanti aku cerita kat sini yek..
Ok la.. last but not least... gambar pengantin lagi..
YEY.. DAH KAWEN...SUKE LE TU..... 

8 comments:

Nafira usof said...

sama cantek sama padan..
gambar pon cantek2~

munna said...

cantik pengantin... sama padan

Leeza dayasari [santai leeza] said...

waaa meriahnya... hi hi hi...

Lynn Hamzah said...

sama cantik sama padan...tahniah utk pengantin...

mama aryan said...

sama cantik sama padan..moga jodoh berkekalan hingga ke akhir hayat

Kesuma Angsana said...

suka pic3 pengantin ni!

Akira Al-Fateh said...

Cantiknya makeup pengantin ;)

♥nrina♥ said...

cantik dan comel sungguh pengantin hehe...
tertunggu2 gambar mak buyong tak kuar lagi ni heh heh heh...