Wednesday, November 28, 2012

KEMAHUAN, KEPERLUAN & KESELESAAN

Sangat tertarik dengan benda ni sekarang
Macam best je
Sape pernah beli nurturing pillow ni?


Paling best sebab boleh guna dari masa mengandung sampai anak dah besar



Berbaloi tak kalau aku beli??? Any comment??
[Dah nak masuk anak ke-3 baru tergedik2 nak beli]

6 comments:

Nieyxzha Hassan said...

Nieza ade..sgt bergune bile nqk bf..tak sakit belakang..kite pon tak lenguh :)

Nafira usof said...

macam best jer.. rasa cam berbaloi jugak kalo beli~ macam2 cara boleh guna..

Lynn Hamzah said...

lynn pun tak pernah beli gak...tp bila tgk gmbr yang ada kat blog syani nie macam teringin pun ada gak...

Fizalinolie said...

Tak penah beli. Mcm best jer :)

:: Mrs.Eady :: said...

best nyer!

:::aZiE::: said...

wah..sy pon terpikir2 gak nak beli ke x bantal ni.....so, kene beli pas tgk gambo ni..hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...