Wednesday, November 7, 2012

WW 2012 #45

First time jumpa kereta plat camni..
Lagi satu plat yang mula dengan G1M tu plat mana ek??

** Kat atas tu kereta WAJA kan??

11 comments:

lieyalatif said...

fuh...mahal niiii....dulu ingat anita sarawak jek yg dok pakai no plat perkataan2 nieh....

iela said...

huhu... G1M tu maksudnya Gagasan 1Malaysia..

Rasp said...

ada fulus semua leh buat ;)

(¯`v´¯)♥nrina♥(¯`v´¯) said...

sempat hehe... apapun mmg terbaiklah empunye kereta tu... dan salute yg tukang amik gambar ni hahaha...

SYANI said...

Lieyalatif,
Yang nama lain2 tu ada gak jumpa tapi plat Chancellor ni memang first time la.

SYANI said...

Iela,
Thanks for the info..

SYANI said...

Rasp,
Ye la... janji ada pulus kan..

SYANI said...

Nrina,
Kebetulan henfon kat dashboard tu yang cepat2 snap gambar kereta depan..hehehehe

Qhaifa Nur said...

mesti somebody kot.....

Nafira usof said...

selalu gak nampak plat kenderaan yg pelik2 cam tuh.. tapi mmg tak tahu cam ner plat mereka leh jadik cam tuh..:)

mr icham said...

G1M tue Gagasan 1 Malaysia...tatau la nombor semua dah habis ke belum...

Chancellor tue untuk sesiapa yang berminat, tapi kena pakai Waja Chancellor jer kot...kete nie macam limosin, panjang lagi dari Waja biasa...enjin dia pun khabarnya lain...entah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...