Friday, November 2, 2012

LATEST REQUEST

Selera makan makin menjadi2 ...
Nasib la ada tukang nak melayan... [thank u abang]

Semalam cakap kat hasben teringin nak makan ketam
Masak lemak cili padi sodap tu...

"OK, nanti abang cakap kat mak suh belikan ketam"

Pas dia gi rumah Cik Besah, masa lepas dia balik rumah dia cakap
"Abang dah cakap kat mak"
"Apa mak kata?"
"Nanti dia beli & masak sekali"
"Bila?"
"Hari Sabtu nanti"

n________n



Sayang abang ketat²
Sayang cik besah ketat gak²

** Aku adalah sangat tak reti nak siang & masak ketam!



9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

terliurr!!!!

Qhaifa Nur said...

sedapnya...

eMMe said...

same la.. kite pandai makan je pun, heeee~

Me said...

manjanya menantu cik besah niiii

SYANI said...

Me,
Time ni la pun dapat manje2...

maszull said...

assalamualaikum syani...sedapnya tengok lauk tu...:)

Aleeya Atinza Saaid said...

teliuq tgk ketam msk lemak tew huhuu

♥nrina♥ said...

Fuh mmg sedap..hari tu baru buat...senang jelah syani..klu ikut cara sy..perah santan..tumbuk bawang merah dgn cili api dan kunyit..tumis pastu masuk santan tu pastu masuk ketam haha..letak daun kunyit..bole makan dah.. ketam tu sy pun tak pernah siang...suh org yg jual tu siangkan hihi..mmg dasar pemalas pun...

Madam Lala said...

manyiak syioookkk looo...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...