Tuesday, November 27, 2012

MAK BUYUNG @ KENDURI KAWEN

Baru je mencilok gambar ni kat fb adik aku
So dengan suka hatinya letak la watermark sendiri
[jangan marah ha....]

Bagi yang kepingin nak tengok muka latest mak buyong
[takde la latest... tapi 2 minggu lepas..]
Ni aku tepek la 3-4 keping gambo aku yang semakin menembam
CAK!!!!! 
Kaver separuh badan dulu...

Duduk dengan perut selambak...
Senak weh perut aku duduk cenggitu

Diri la pulak.... Kaver body belakang Cik Besah
[Dulu aku adalah sebesar pengantin tu je.. la ni dah 2x ganda]


Amacam??? Tembam tak???


** Entry syok sendiri..hew!

4 comments:

Fizalinolie said...

Meriahnya :)

Nafira usof said...

tembam yang comel tuh!!!
berseri2 muka mak buyung~ comel~

lepas bersalin nanti slim balik tuh~

Eliss Mie said...

x per, gumuk ada isi , orang x kata apa.lepas ni kena diet balik laa :)

♥nrina♥ said...

tembam2 pun dah nak masuk 3 anak dah hehe.. lepas beranak nnti slim balik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...