Thursday, November 10, 2011

WALKING WITH YOUR SPOUSE

Tah apa² tajuk la aku ni... entry mengada² asalkan apdet blog
[Ok.. sape dah menyampah ngan aku sila klik 'X' di penjuru page ini yer]

Saje nak tanya, kalau korang gi jenjalan dengan hasben korang
korang pegang² tangan tak? Peluk² tak?
Aku ada la jugak pegang² tangan tapi ikut masa & keadaan la kan
Dulu....selalunya macam ini la kan...
Ini selalunya masa awal² kawin la... Semua jari nak genggam.
Takut terlepas la konon..


Tak lama pastu genggam cenggini je..kait jari je la..


Pastu akan lebih kerap macam yang kat bawah ni
 Fesyen masa korang berjalan nak naik pelamin kan??
Selit tangan kat lengan suami
[Alasan tangan genggam jari jemari sebab nanti berpeluh..huh!]
Ni la pesen kami berjalan laki bini sekarang.. Nak kena ubah ni
[Cam orang tua lak aku rasa... ekekekek]


Tapi aku paling suka kalau dapat jalan bergandingan macam ni...


 Aku suka kalau hasben letak tangan atas bahu isteri sebab isteri akan rasa selamat sangat bila bersama suami. Kita pun boleh peluk laki kita rapat². 
[Tapi hasben aku tak suka lak buat camni.. tak tahu la kenapa]


Yang camni pun aku suka gak. Sweet je kalau aku tengok couple jalan camni. Nak pulak kiri kanan pegang la tangan anak sorang satu..hehehehe... Nampak cam happy family gitu!!!!!


Korang punya style camne lak??

7 comments:

Deqna said...

memang bahagia je kan bila jalan pegang2, peluk2 camtuh... tapi asben takleh peluk kat bahu cam gambar tuh.. sbb saya tinggi dari dia...hahahaha...

saya suka kalau jalan saya pegang lengan dia...

Jiejah @ Iza said...

sekarang jln jarak jauh ..bini pegang anak besar , laki dukung anak kecik.ekekeke

Queen said...

dua cara yang terakhir tak boleh diaplikasikan..sejak awal kahwin..smpai la sudah..

sbb yabang besar..saya kecik sangat.. so seorang akan terpelanting mahupun merasa lenguh2 bahu....hahahha...

kalau yang 3 di atas tu adalah tanpa kehadiaran anak..bile ada anak..jalan selisih2 bahu je..huhuhuhu..sedey2

SYANI said...

Deqna,
Tak boleh pegang bahu, pegang pinggang je la

SYANI said...

Jiejah,
Kalau saya lak terbalik, yang kecik bini dukung, yang besar dengan abahnya..

SYANI said...

Nik,
Anak letak dalam stroller je lah...

eMMe said...

jalan pegang tangan, saya suke! hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...