Wednesday, November 9, 2011

HARI ANUGERAH DI WAKTU MALAM

Dah hujung² tahun ni, banyak sekolah & tadika tengah galak buat Hari Anugerah kan?
Sekolah anak aku pun camtu gak
Tahun ni merasa la Yaya naik pentas pakai jubah konvo
sebab dia dah graduate dari Tadika
Tahun depan dah sekolah kebangsaan lak.
Ni jadual yang baru dapat
Nampak tak 15/11/2011 tu ada Hari Anugerah PASTI
buat waktu malam pulak tu... hish... tak pernah dibuat orang
Aku ingatkan Anugerah² yang kat TV je depa buat waktu malam
Anugerah Tadika pun nak buat waktu malam gak

Luckily Hari Anugerah tu buat hari Selasa
Kalau buat waktu weekend memang tak dapat pegi la sebab kami masih di Langkawi
Hari Selasa tu pun kami baru balik dari Langkawi
Flight pukul 12.30tgh, so sempat la nak attend Hari Anugerah ni kan??


** Tak tahu la Yaya dapat tak naik pentas untuk anugerah pencapaian dalam kelas. Tahun lepas dapat naik pentas sebab periksa dia dapat no 3.

3 comments:

eynda said...

Haah tak pernah dengar buat malam :-)

Rinna said...

Tak pernah sekolah wat hari anugerah sebelah malam..

Wahh bestnyaa nak gi bercuti yer..

Dalila Hamid said...

first time dgr ni....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...