Tuesday, November 1, 2011

I AM A NOVEMBER GIRL

Hari ini sudah masuk bulan November dah weh...
Maksudnya tak lama lagi BIRTHDAY AKU [ada lagi 17 hari]
Cik suami sila sedia apa yang patut yer...




Kata Dr Fazilah Kamsah, kat atas tu ciri² orang yang lahir bulan November
Yang aku highlight kaler kuning tu memang tepat dengan aku pun...

** Biras aku & adik bongsu aku pun lahir bulan 11 gak...

4 comments:

sW33tdARLiNG said...

happy burfday in advance k....!~
mmg tak sabar nak tunggu tarikh keramat kan

SYANI said...

Ye la Amy, setahun sekali kan...

munna said...

meriahlah bulan ni ye...ramai yg celebrate birthday sekali...

layar_lara said...

happy buffday in advenced...BTW, kita kongsi bulan yang sama la..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...