Thursday, September 23, 2010

K.E.M.B.A.R

Saje boring2 aku belek la gambo2 aku masa zaman2 kampus dulu. Dalam banyak2 gambar tu ade la gambar yang kunun2 orang kata kembar. Tah kat mana yang kembarnya aku pun tak tau. Agaknya tang spek kot sebab zaman dolu2 mana glamer lagi spek2 bersegi & frameless macam sekarang. Kalau ade pun mahal nak mampus harganya. Dah namanya budak tengah belajo kan beli je le spek yang setaraf dengan taraf hidup masa tu..[Nak belanja pun pakai duit pinjaman je]
-perasan tak spek kitaorang lebih kurang sama??? Ade macam kembar 3 tak???-

kembar ke??? [sib baik gambo ni blur sikit so kureng menyerlahkan jerawat kita kan Jijah??]

-dulu2 dressing pun lebih kurang nak sama jer, mana la orang tak kata kembar... kembar tak seiras.. wakakaka-

Member aku yang posing berdua tu namanya Azizah The Legend. Tapi kitaorang panggil dia Jijah je. Wei Jijah kalau hang baca entry aku ni, baik ko mengaku itu gambo hang.. La ni hang makin slim, aku makin kembang... Bila kita nak jumpa lagi ha???

1 comment:

Queen said...

dulu dressing paling kuat gitu..skang tgk makin hebat masing2..ngeri tgk..agagaga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...