Wednesday, September 15, 2010

Gambar Raya Tahun 2010

Kalau dah namanya raya kena la ade gambar raya kan. Tahun ni raya belah Cik Besah, so gambar banyak dengan family mentua aku la kan. Belah family aku tak dan nak tangkap. Tahun depan la pulak kot. [Gambar family sendiri yang beria sedondon pun tak sempat nak tangkap.. sob..sob..]. Layan je la...

-ni pepagi raya, anak2 makan rendang dengan ketupat. Laki aku dah pi semayang raya dah time ni..-

-sebelum pi rumah Cik Besah..posing dulu lor...-

- my PIL dengan anak2 & cucu2..
[Cik Besah pakai tudung tak matching la pulak...]

- Cik Zul & Cik Besah dengan menantus & cucus-

-family abang ipar aku-

-family aku-

-one "big" family... tak cukup korum sebab anak sedara aku jadi tukang tangkap gambo-

-memandangkan takde gambo satu family aku, snap jugak la gambar sengal masa dalam kereta...[malu aku nampak dabel chin weh.. hehehe]

1 comment:

eynda said...

Banyak jugak gambar raya :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...