Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, September 27, 2010

Addiction Masa Cuti Raya

Tak habis lagi citer raya. Masa raya kat Ipoh, waktu boring2 aku nengok adik aku mengusung satu buku sana sini. Aku ingatkan dia mengusung novel ke buku cerita ke. Siap dengan pen lagi dalam tu.. [takkan nak catat nota kot kan??].  Ade sekali tu aku tengok dia tengah khusyuk mengadap buku tu kat dapur. Aku pun pi terjah dia. Rupanya buku ini yang diusungnya...


Memula tu cam tak heran sangat. Ala, mainan budak2 khen??? <---konon
Sekali bila adik aku letak atas meja buku tu
aku pulak dalam bius kebosanan
so aku pulak ambik buku tu terus sambung
memang ralit la main menda tu
menguji minda  & mengisi masa terluang


Nak dijadikan cerita, lepas aku terjebak dengan benda tu, orang lain pun terjebak sama
pantang nampak buku tu tak bersentuh, ade la yang menyambung
memula Ana, pastu aku sambung, lepas aku Ateh pulak.
[ingatkan kami 3 orang je yang berminat]
lepas tu hasben aku pulak take over lepas tu rotate kat orang lain pulak
finally diam2 mak aku pun take over plak... [mak pun teringin rupanya!!!]
berhantu sungguh buku tu kan... tapi BEST!!!

*** Ana, bila hang nak pi beli buku tu lagi??? Kalau beli, beli lebih sikit tau [nanti ko claim kat abah.. hahahaha]

No comments: