Wednesday, September 29, 2010

Dating

Baru lepas merayap ke blog adik beradik aku... Wei.. hati2 yer, aku memang suka skodeng blog korang pun!  Ewah2 korang ni jap dating sana, jap dating sini
[aku pun pernah dating gak.... tak jeles pun...]



Orang muda la katakan, tengah feeling2 i lap u, u lap i  kan
[jangan lap yang pakai tangan sudah ha...]
ini ahkak korang nak bagi nasihat

dating tu dating jugak 
tapi jangan diselang selikan dengan perkara yang tak elok tau
jangan tinggal solat
jangan buat maksiat
jangan kasi malu la mak bapak okeh!!!
yang anak dara, pandai2 jaga diri tau
yang teruna, jangan nak buat tak tentu hala dengan anak dara orang tu...

sesungguhnya isteri yang baik untuk lelaki yang baik juga 
suami yang baik untuk perempuan yang baik
ingat tuh!!!!

*** tak tahu apa motif aku buat entry ni...
sekadar nasihat di petang hari..
untuk suamiku, bila kita nak gi dating yer?? Dah lama tak gi dating berdua  lepas kawen...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...