Thursday, January 21, 2010

Pak Belang Anak Belang

Petang tadi masa ambik Adib, K.Mah pesan suruh bawak seluar jeans si Adib. Mana idaknya dia nak pakai siang malam.. Suka beno dia pakai suar jin tu.

So malam ni aku dah siap packing la 2 helai suar jin & t-shirt untuk bawa umah K. Mah esok. Si Adib siap suh aku bawak baju feveret dia.

Kebetulan waktu aku tengah packing, hasben aku tengah asahkan pensel si Yaya kat dapur. Si Adib pun cam biasa la menyebok jugak kat tepi tong sampah tu. Bila aku tengok 2 beranak tu baru perasan satu benda....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Depa suka baju belang..tak caya tengok ni......like father like son..


Ni la baju2 yang nak di bawak umah K. Mah...



Perasan atau tidak???? Ni ade lagi... [bukti terang lagi nyata]...

-ini abahnya-



-ini anaknya-

Nampak tak banyak scene pakai baju sama?? Maksudnya baju feveret depa la tu.

[fakta: semua gambar adalah dari scene, waktu, keadaan & masa yang berlainan... baju je sama]

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...