Sunday, January 10, 2010

Apa ada dalam beg hikmat????

Hari ni mengemas stor. Kemas punya kemas jumpa la beg ni.... Beg hikmat si Yaya.. Korang kalau nak tahu Yaya ni peminat beg2 (mengalahkan mama dia lak..) Beg ni dia yang sendiri pilih masa kitaorang cuti2 ke Cameron Highland tahun lepas.



Nak tau tak apa dalam beg hikmat yang berat tu???

Ni dia...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Macam-macam mak neka ade dalam tu... korang jangan ingat beg2 yang di sumbat dalam beg oren tu takde isi.. semuanya berisi dengan barang2 dia.. Tupperware pun dia boleh sumbat dalam beg hikmat... Macam doraemon!!!

1 comment:

CikguIna said...

syani..dahsyat la si yaya ni....kecik2 dah pandai mengumpul....siap la kau bila dia dah pandai melawa esok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...