Thursday, January 21, 2010

Dah Hazab....

Pc kat rumah dah hazab.. radio kat opis pun dah demam kura..

PC kat rumah hari tu masa Yaya on tetiba meletup. Pastu terus tak boleh on sampai sekarang. Hari ni bawak gi opis sebab maybe budak yang selalu repair PC kat opis datang. Boleh le dia tengok2kan apa masalah problem CPU aku tuh.[nak save bajet kekdahnya..]  Sib baik la lappy ok so boleh la aku ber'tenet' kat rumah.





-nama kena tulis oooo... nanti orang ingat aku rembat barang opis lak... kat sini banyak sangat orang suka tuduh2 orang... dangerous!!!-

Radio pulak dah lama dah demam kura & tak kebah2. Kejap ade kejap takde suaranya. Minggu ni paling teruk.. Baru bukak 10 minit dah senyap. Pastu 30 minit later terbatuk2 kejap. Last2 koma sampai petang. Camtu la hari2. Rasa nak humban je radio murah aku ni.. Jenama pun PENSONIC (beli kat k4 jer)... Sunyi la aku tanpa bunyi suara radio kat bilik.... Boring giler.... Ni nak kena beli lain ni!!!


-nampak je lawo tapi dah semput...layak dibuang ke lombong jer..-

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...