Tuesday, January 26, 2010

Nokia Oh Nokia

Henpon sekarang ni dah ibarat baju tau. Dah jadi macam keperluan semasa. Kalau tak bawak henpon rasa macam tak lengkap je idup. Antara brand henpon yang femes kat dunia ni cap NOKIA la.. Aku pun pakai henpon NOKIA je... Kalau ikutkan hari2 keluar tepon canggih manggih ni. Tak terkejor kita dengan pelbagai features yang ada kat tepon2 tu.

Sape peminat NOKIA??? [bukan NORKIAH tau] sila angkat tangan...
Ni antara henpon cap NOKIA yang tengah @ pernah glamer..
mana satu korang punya???


Nokia 6280
 [ini aku punya.. tapi kaler oren]



Nokia X6



Nokia E72



Nokia 7020



Nokia N97




Nokia 5030




Nokia 6600i




Nokia 7230




Nokia 2720





Nokia 3710




Yang terlatest [tak ramai yang pakai tau... susah nak dapat]
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Nokia siapa???



Kwang..kwang..kwang...

1 comment:

esther said...

nnti nk beli gak tipon yg bru tu...cun gak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...