Thursday, January 14, 2010

Gelang Kaki Baru

Dah lama nak belikan belikan gelang kaki kat Yaya. Dulu dia pakai gelang kaki cap Avon jer tapi sebab asyik di pakai siang malam basah kering tak kira so gelang kaki tu dah buruk. Nak belikan yang emas al maklum la harga emas sekarang... nak terkoyak poket dibuatnya ... Satu gram pun dah seratus lebih... boleh bengkok mak abah dia.

So hari tu aku tengok katalog Zhulian (receptionist opis kau ejen Zhulian), ade la ternampak rantai kaki kanak2. Aku tunjuk kat Yaya & dia yang pilih nak yang macam mana. Hari ni dah dapat gelang kaki tu, Yaya bukan main suka la.. Ni la rantai kaki baru dia...Siap posing jengket kaki lagi.... Tak pe la Yaya, pakai je le Zhulian tu dulu. Kalau hilang tak le mama ralat sangat. Bila dah besar sikit nanti mama belikan yang emas tulen punya.....




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...