Thursday, June 9, 2011

YANG AKU GILAKAN TENTANG DRAMA NORA ELENA

Malas nak citer la pasal drama kegilaan ramai ni
[aku tak gila drama tu tapi aku tergilakan SETH..bleh??? miahahahahah]
--->ayat yang harus untuk menjeleskan hasben sendiri [jeles ke??]

Ala... gila sikit2 kat watak romantik dia tu jer
tang bab merogol orang tu tak nak ahkak!

Tapi ada satu lagi yang aku gilakan dalam drama tu
ce tengok gambar ni
tau dak apa yang aku gilakan tu??
NORA ELENA??? Choiiiiiiiiii [pinjam words Makcik Rehan]

Cuba tengok betui2
aku kasi gambaq lain lak
Ya... tepat sekali!!!
Aku tergila2kan langsir kat bedroom Nora Elena tu
cantik la wei.....

Ni view dari luar tingkap
retro gitu!!! aku suka..

** Bang, jom gi langsir shopping! Raya dah dekat nih....

1 comment:

fiza said...

Amboi...bukan giler tgk drama nora elena jer, sampai tgk langsir pon bleh giler...ekekekeke...

Saya pon suka tgk citer nih ☺☺

P/s: botton utk 'kuncu²' tak der lah, blogspot tgh sengal lagi lah ni kot.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...