Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, June 1, 2011

TERKONO DEN!

Selalunya aku yang ambil gambar anak2 on the scene
gamaknya depa selalu sangat tengok aku asyik nak ambil gambo je
so deme pun terkena badi photographer tak bertauliah cam mama depa gak

Tah bila masa la anak2 buat onar ni
tengah sedap2 aku mengoloh depa leh snap gambo aku!
Cis! Cis! & Cis!

dah le tidor dengan gaya tak seksi langsung
[hasben aku tengok ni sure geleng kepala 100 kali.. buruk beno bini aku tido]


** Ini adalah gara2 makan ubat batuk... mengantuk tak kira tempat...

5 comments:

ratusiput said...

jaga2 pasni...anak2 lak take over tempat mama dia...

♥MAMASYAZA♥ said...

akak pun slalu gak tdo kat sofa camtu, en. abah slalu bising, dah le vontot besar, nipis le nanti sofa tu...cehhhh mmg kuwang asam

munna said...

pergh....terbaik posing maut tidur ni syani....

Azhariah Zuber said...

sweetnya anak2

SYANI said...

Anak2 aku ni bakal jadi paparazzi dalam rumah le jawabnya... mama depa kena maintain gorjes selalu la camtu.. Kalau tak sure kantoi..