Tuesday, June 21, 2011

SEJUK PERUT

Perut ibu mana yang tak sejuk kalau tengok anak bersungguh2 menunaikan ibadah solat

Masa ni aku curi2 snap gambar Yaya
Dia yang cakap nak sembahyang walaupun masa tu aku dah sembahyang dah
dengan rela hati dia ambil wuduk, ambil telekung & bentang sejadah sendiri
[selalunya dia sembahyang kalau nampak aku sembahyang je]

Alhamdulillah .. tak sia2 aku hantar tadika PASTI
semoga ini berkekalan sehingga akhir hayat.. AMIN.

** Pasni nak train Adib lak supaya boleh jadi imam muda... Insya-allah.

2 comments:

Queen said...

alhamdulillah..semoga berterusan sapai la bile2.. =)

Eye_nee said...

Alhamdulillah...begini lah hendaknya kan..sejukkk hati kita melihat....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...