Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, June 24, 2011

MALAM TADI AKU MIMPI BABY BOY YANG DEBAB

Malam tadi tidur dengan nyenyak sampai termimpi2
Kalau ikutkan aku ni memang jenis yang jarang dapat mimpi
Tah cemana termimpi aku dah beranak
seorang baby boy yang sangat comel & debab


Yang kelakonya tu sorang pun tak tau yang aku baru beranak
kecuali hasben aku la... mak mentua aku & jiran2 sorang pun tak tau
tau2 je hasben aku duk sebok  tengah cari batu sungai nak buat tungku
dalam dok kelam kabut bakar tungku tu tetiba datang pulak background music
lagu I Can't Get Enough Of You Baby lak tu

Time to wake up.. alarm sudah bunyi
sudah pukul 5.30pg lor...


Apa makna mimpi aku tu yer???
Pepagi masuk opis pi siasat kat Google
ini le hasil yang aku dapat..

Mimpi melihat bayi mungil ---> www.tafsirmimpi.org
Berhasil dalam percintaan atau munculnya hal2 yang menyenangkan

Anak ---> www.dungun.net
Jika bermimpi melihat, memelihara, mempunyai anak, alamat suatu keberuntungan akan segera datang kepada anda. Apa lagi kalau anda bermimpi mempunyai anak laki-laki.


Setakat yang aku baca semuanya bermaksud positif. Tapi hakikatnya aku sedar mimpi tu semua mainan tidur. Kalau perkara yang baik berlaku, alhamdulillah. Tapi kalau sebaliknya pun alhamdulillah juga. Maksudnya tuhan mengasihi aku dengan memberi ujian sebegitu.

Citer pada hasben aku pasal mimpi tu, tau dia cakap apa???
Nampaknya malam ni kena buat anak le... ---> CIS!!!

No comments: