Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, June 13, 2011

SURAT BANTAHAN DRAMA NORA ELENA

Semalam jenjalan kat forum carigold
then terjumpa forum tentang drama NORA ELENA yang tengah meletop2 ni
siap ade surat bantahan lak tu.
Lawak giler... supaya berpijak di bumi nyata...
Meh baca sama2...


Surat ini bukanlah karangan aku sendiri sebab tukang tulis ni guna loghat Terengganu. Kalau aku yang tulis dah keluar loghat tempoyak lak.
 Kredit to carigold forum..


** NORA ELENA akan berakhir minggu ini... Akan merindui Seth Tan....

3 comments:

Ieda Al-Habsyi said...

owh ni dari belog ahkak geli, penulisan dia memang best sampai masuk gua.com! cayalah :)

wida said...

hehe..sape lah yg karang surat tu yer

zih@n said...

ahkak geli yg tulis ni..hihi.
siap ada yg marah2 kat ahkak geli sbb surat ni..hihi.