Wednesday, August 1, 2012

TAK JUMPA LAGI KUIH TAKO

Lamanya tak makan kuih tako ni. 
Satu param Batang Kali dah round tapi tak jumpa pulak kuih tako ni
Yang banyak kuih lompat tikam dengan tepung pelita je
[rupa & kaler sekali pandang kan cam serupa]
Kalau dapat makan kuih tako ni sejuk2.. mak aiii sedapnya!!!
Nak2 pulak kalau banyak sengkuang..emmm !!!
Pernah tolong mak aku buat kuih ni sekali
Tak le susah sangat tapi sebab ada penyakit M tu payah la sikit


** Abang, mak kata kalau teringin tu kena cepat2 cari.. Idak le nanti anak air liurnya meleleh..heheheheh

7 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

kat sini senang je cari..

kakchik@ella said...

KC pun suka tako. tapi lebih suka tepung pelita.

Kesuma Angsana said...

KA suka tepung pelita, kuih tako ni payah jugak nk cari tau!

Abil Fikri Ahmad said...

Kat seremban ni berlambak Tako tu..nak?..nanti saya pos laju kan...hehehehe

yana halim said...

ha'ah...
kuih ni wajib sejukkan dulu untuk menambah kesedapan masa makan...hihi

Nurul Aznil said...

jumaat malam ni nak buat kuih tako... masuk peti biar sejuk untuk berbuka hari sabtu... nyam nyam...
mai la rumah if teringin.

oh yes, kami memang letak banyak sengkuang cina tu :P

mr icham said...

kat sini melambak...yang aku tension, tak jumpa tepung pelita lagi...WTF betoi...nasib baik la lompat tikam ada...boleh la layan juga...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...