Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, August 1, 2012

SUDAH ADA BAJU RAYA

Baru reveal tema baju raya kitaorang semalam
Malam semalam jugak pi terjah butik kat Batang Kali cari baju raya
[butik ko.... tak nak panggil kedai baju]

Sebenarnya aku idak le teruja nakkan baju baru pun
Kalau ada yang match kalernya boleh la beli
tapi kalau takde pun, aku pakai je la baju yang lama... aku no hal punya
Tapi yang buat teruja tu bila hubby kata "ABANG BELANJA"
tak dan2 terus bersemangat nak beli baju baru..hehehehe

Dan semalam, di butik PSA Batang Kali, sudah merembat sepasang baju kurung
Ada baju kurung moden yang lawo tapi nak buat cemana kan, kang tersembul pulak kebuncitan perut aku ni
Pasrah je la... takde maknanya nak berpesen bagai.. beli je la kurung biasa yang satu saiz lebih besar dari sebelum ni.. huhuhu.. Ate, kata nak kaver perut buncit kan...
[Pregnant kali ke-3 ni , cepat beno "naik perut" ek... baru 2 bulan tapi dah macam 4 bulan punya buncit]


Ini bukan baju kurung yang aku beli
Tapi nak menunjukkan kaler yang dibeli tu lebih kurang le dengan yang dalam gambo ni...hehehehe

7 comments:

Rasp said...

oooo tema kaler biru ek tahun nie...nice!

:: Mrs.Eady :: said...

nice~

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

C antik kaler biru...kaler poberet k.atie gakkkkk

|| NaFiRaa || said...

nape nak view baju raya tuh~ kekekeke

SYANI said...

Rasp,
ha'ah kak... kaler biru tahun ni..

SYANI said...

Kak Tie,
Biru kaler feveret suami saya..

SYANI said...

Nafiraa,
Lupa nak tangkap gambar baju tu... Lagipun dah humban masuk bakul.. nak basuh dulu..hehehehe