Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, August 10, 2012

TAHUN NI DUIT RAYA SIKIT JE

Dah tukar duit baru kat bank?? Maklum la nak raya kan
Semua pakat nak tukar duit baru untuk dijadikan duit raya
Yang ada duit lama pun sebok gak nak menukar yang baru
Walhal nilainya sama je & macam le duit baru tu dah takde dah lepas ni.. ish..ish..
Agaknya nak kena ada bau baru keluar bank kot.. baru semangat sikit..


Gambar pinjam dari blog qasehraihan.blogspot.com


Aku pun baru je tukar duit raya semalam
Tahun ni tak tukar banyak pun.. jimat cermat kekdahnya kan...
[Konon.....................]
Walhalnya sebab bajet aku dah lari
Sebabnya......aku baru je setelkan bil api aku yang mahal melambung tu
Setel awal2 senang.. kang tak pasal orang beraya dalam terang, aku beraya dalam gelap

** Bengang kat TNB tak habih lagi..

8 comments:

:: Riri-Fatieha ::~ said...

sama la kak, semalam bru je wat entry tntg bill tnb yg mahal ni :( adeh..

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

uishhh! awat byk sgy tuh?

SYANI said...

Riri-Fatieha,
Tu la TNB ni.. tetiba je nak caj lebih mahal dari biasa.

SYANI said...

Nieyxzha,
Tengok tang caj pelbagai tu.. tu yang mahal. Apa benda yang pelbagai tu entah le..

|| NaFiRaa || said...

geram jugak ngan TNB buat bil cam tuh.. saya kan nak pindah rumah hari tuh~ pastu tetiba sampai bil sesuka hati dia nak anggar tuh.. dah susah dh nak adjus bil tuh.. geram plak.. rugi lah kalo saya bayar lebih dr kegunaan sedangkan bulan tuh last dah duduk rumah tuh.. geram jek!!

Ann Ishak said...

huiiiiiii memang mahal syani, kekadang TNB ni charge mengarut je kan :(

Abil Fikri Ahmad said...

Mak oii, meriah sakan bil TNB tu!!

Kesuma Angsana said...

mahal tu bil! kena wat sesuatu ni