Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 27, 2012

RAYA KAMI... LAGI

Selagi tak habis gambar raya.. selagi tu tak tepek
Tahun ni gambar raya 4-5 keping ni je la yang aku ada pun
Gambar2 dengan family Cik Besah langsung nan hado tau
[tak boleh la kome nak tengok ke"vogue"an Cik Besah tawwwww]

Pasrah je la dengan muka moody si Yaya tu
Tah apa yang dia rajukkan pun aku tak tau
[Ada la tu yang tak kene di hati tu]

 My hubby & kids...
 With my little boy
 With my moody doter
Muka Yaya kena paksa tangkap gambar dengan Adib..hehehehe
[kecik2 dah rebel.. ikut perangai sape la tah]

Ok habis dah gambar raya
Nak baut entry pi kenduri lak pasni..

6 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

loveee family picca!

- dieyana - said...

kenapa yaya, muka gitu? yaya penat ek? :-))

Mamatasnim said...

nampak kurus pulak syani hehe..:))

Lynda Che Lah said...

ahaha..wlupun moody...yaya tetap cute

(^_-)V said...

nape ngan yaya..pagi2 raya moody pulak die ye..hehehe

|| NaFiRaa || said...

berseri2 muka ibu mengandung..:)

alahaiii.. yaya moody la plak..