Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 2, 2012

FINALE DEJAVU DI KINABALU.. SIAPA PILIHAN NADIRA??

Paling lama aku rasa citer slot Akasia  kot rasanya [aku jarang dapat tengok drama kat slot Akasia ni]
Selalunya drama Akasia ni paling2 banyak pun 24 episod je
Tapi drama Dejavu Di Kinabalu ni dah sampai episod 28 dah [termasuk hari ni la]



Oh ye.. hari ni ending citer ni
Aku cam dah agak dah siapa pilihan Nadira
Rasanya mebi si Ammar tu kot sebab aku rasa si Bazli memang tak sesuai dengan Nadira
Bazli deserves somebody better than Nadira
[itu pandangan aku la..]

Citer ni awal2 memang best tapi towards the end aku cam menyampah pulak dengan watak Nadira tu
Meroyan tak habis2 pastu asyik pentingkan diri sendiri je
Tu belum tambah watak si Tira & Uzma tu lagi
[banyak pulak watak pompuan emo & sakit mental... aduh!]
Si Ammar pulak cam kayu bila dah ending2 tu.. asyik layan jiwang dia je
Tapi menyampah2 pun, masih nak tengok sampai habis..hehehehe

Kita tengok sapa yang menang petang ni..hehehehe

** Hari tu kat HotFm kata maybe Erma Fatima nak buat sambungan citer ni. Tapi dah tak pakai tajuk Dejavu Di Kinabalu. Tajuk lain katanya.. Wait & see je la nanti..

2 comments:

Qhaifa Nur said...

tgk citer ni mulut dira ckp org ni..hati pula org ni...aduh pening2 hik..hik..

Anonymous said...

tunggu je ptg ni ( Mood x sabar2 ni)