Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 27, 2012

RAYA KAMI

Semua dok tayang baju raya yer...
Aku pun taknak mengkalah dengan kome
Ini la rupa keluarga kecil aku di hari raya pertama
Mama & Abah steady la tangkap gambar
Yaya tengah merajuk.. tu muka masam je
Adib pulak tak duk diam.. akhirnya bertinggung lak
[Ini je la pun gambar terbaik yang ada]

Yaya ekceli ada tudung sedondon kaler biru cam tudung aku
Tapi sebab buat peel lak, dia sarung je tudung hitam putih tu
Sabo je la...

14 comments:

✿ n.i.e.y.x.z.h.a ✿ ™ said...

Wah! Tema biru taun ni.. muke syani ade iras ngna asben ..moga berbahagia ke syurga ^-^

♥ ROS ♥ said...

Wh biru thun ni.. Berseri2 mummy nih :)

Me said...

cantiknya PASOLAAAAAAA.. terletak gitu

SYANI said...

Nieyxzha,
Ye ke seiras?? Fes time org kata cam tu.. Agaknya makin lama dah seiras pulak dah... AMIN..

SYANI said...

Ros,
Seri ibu mengandung gamaknya.. hehehehe..

SYANI said...

Kerul,
Lama tak guna perkataan PASOLA tu. Tudung cotton memang la keras kejung pasola tu... [Kaler biru tu dah cam kaler tudung prefect dulu kan??]

Qhaifa Nur said...

berseri-seri muka dipagi raya.....
moga berbahagia selalu...

fara said...

comel je sume berbaju biru :)
Slmt Hari Raye!

AdaM Hawa said...

macam lepas menangis je kak..

Lynda Che Lah said...

akak nampak sweet sgt..ntah2 ngandung gegurl..ehehe

SYANI said...

Qhaifa Nur,
Muka baru lepas mandi... tu yang berseri2 tu..hehehehehe

SYANI said...

Adam Hawa,
Memang baru lepas nangis pun si Yaya tu..

SYANI said...

Fara,
Thanks.

SYANI said...

Lynda Che Lah,
Sebab nak tangkap gambar raya kena la mekap bagai. Kalau tak berbedak pun malas tau.. Nak mekap langsung takde mood.