Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Monday, August 13, 2012

RAMBUT RAYA SO COOL COOL

Baju raya dah ada, tudung raya dah ada, rambut raya baru je buat semalam
Eh... bukan aku tau, tapi anak dara aku si Yaya tu la
Dari minggu lepas dok ajak pi salon rambut
Dia kata nak potong rambut..
Nak potong rambut cam lagu so cool cool tu
Nak rambut so cool cool biru lak tu..
[Pengaruh K-Pop la tu.. ish..ish..]


Rock it like Sistar, Rock it like Sistar
I feel so cool cool cool
[lyric lagu Sistar ni.. pi la cari kat youtube]

Ni la kumpulan Sistar tu.. Rambut Yaya nak yang baju biru tu la
Jap aku zoom sikit

Ni la rambut idaman si Yaya
Nasib la rambut Yaya tu lurus, boleh la nak buat camtu lebih kurang
Tapi kalau main dengan malas sikat rambut, rambut tu jadi kejung je
Jenuh kena marah hari2 sebab sikat rambut cincai 
Memang tak jadi so cool la itu macam kan..


** Dah selamat potong kat salon amoi petang semalam..hehehe

11 comments:

Rasp said...

lawa lah style tu....
skarang nie pesen kpop tengah top kannn....
sampaikan stylo rambut pun kpop :)

:: Mrs.Eady :: said...

Alamakkk..rambut tak potong lagi ni dah mcm cik ponti pun ade nih...

iela said...

takde gambar selepas potong kerrr.. :D

Lelaki Ini said...

cumel sgt2!

|| NaFiRaa || said...

mesti comel.. tunjuk lah rambut baru yaya..:)

SYANI said...

Rasp,
Kalau rambut lurus cun sangat la buat camni..

SYANI said...

Mrs Eady,
Sempat lagi kalau nak gi potong..

SYANI said...

Iela,
Lupa nak tangkap gambar. Nanti aku publish..

SYANI said...

Lelaki ini,
Sapa yang comel tu?? Penyanyi tu memang la comel..hehehe

SYANI said...

Nafiraa,
Nanti tangkap gambar pastu ai publish kat sini yer..

Me said...

dua2 anak eden rambut style tuh... dari kecik uolsss... tapi tak ikut k-pop.. ikut Martha Stewart heheheheh
rambut lurus cantik pesen gitu..