Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, August 30, 2012

KELAUT

Hari ni takde mood nak buat entry
Perut tak sedap dari pagi tadi
Nak kata salah makan, pagi tadi minum Nescafe cicah biskut kering ke

Bila perut tak sedap ni serba serbi rasa tak kena kan???

5 comments:

♥ ROS ♥ said...

Btul tu kak.. Ros pun asyik memulas jer ni.. Tp entry2 suma dh wat mggu lepas.. Suma auto publish jer.. Hri2 blogwalking jer..ekekek :)

lieyalatif said...

betul tu...kalo perut buat hal mmg semua keje jadi tunggang langgang...dulu mase bujang2 lieya merase laa senggugut....adoiiii...mmg satu hari melepek moody....

:: Mrs.Eady :: said...

take care..

munna said...

aduhai... cepat sembuh ye syani

Eliss Mie said...

pembawaan budak macam tu la yer. makan2 pun kena pilih2. jaga diri yer.